Alla inlägg under september 2008

Av Sara Vikberg - 17 september 2008 22:29

Allt har kretsat kring Sebs blogg, och där skriver jag inte heller så mycket.. :) Men just nu känner jag att jag måste vetelera lite små saker, så vad passar inte bäst än att få skriva dem raderna här!?


Vissa människor förstår jag mig inte på, att man ska känna sig utnjyttjad är FÖRJÄVLIGT! 2 dagar har nu gått och ingen har hört av sig.. Jo innan dem två dagarna gick det bra att höra av sig.. förstår inget, kan jag säga :S

Jaja, jag orkar inte lägga ner nå energi på folk när man ska känna sig utnjyttjad eller vad jag ska kalla det. Jag/vi har ställt upp så gott det bara går och när det väl kommer till kritan är man inte värdig nått eller har nån betydelse.. lite av mina känslor just nu!!


Just nu ligger mitt älskade barn och hickar som ett tok i magen :) Svalt vatten i fel strupe! Nu är jag i vecka 30+0 och det är 7 veckor kvar. 

om 5 veckor ska jag tillbaka på tillväxt och få mitt datum för igångsättningen som kommer bli inom dem två veckor som är kvar från då.


TACK för mig!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards