Direktlänk till inlägg 5 maj 2008

1 vecka kvar:D

Av Sara Vikberg - 5 maj 2008 21:53

Nu är det bara en vecka kvar, 9 dagar för att vara exakt tills jag får se dig igen, GISSA om jag längtar! Ni som följer bloggen( Vilka nu ni är ) får återkomma på onsdag nästa vecka, den 14 för att få reda på vad jag pratar om! Det kan vara glada nyheter eller dåliga. Det vet inte ens jag. Helgen har varit lugn och en ny vecka har börja igen. Den 30/4 blev Micke och Sara föräldrar igen till en liten liten tös, vid namn Patricia. Skönt att allt gick bra denna gång. Rasmus tittar från himlen och ler över att få bli en storebror. 

=)


Uscha, jag mår imellan åt väldigt dåligt, känner mig jätte deppig. Kan inte glädja mig åt nått. Men det är väl så det ska vara ibland=(


Snart är sommaren här och den kommer springa iväg som vanligt. Inte för att det gör mig nått! :) Hösten är välkommen den med:D


Jag älskar dig stefan Olofsson 


Good Bye people!! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Vikberg - 17 september 2008 22:29

Allt har kretsat kring Sebs blogg, och där skriver jag inte heller så mycket.. :) Men just nu känner jag att jag måste vetelera lite små saker, så vad passar inte bäst än att få skriva dem raderna här!?   Vissa människor förstår jag mig inte på, att...

Av Sara Vikberg - 14 augusti 2008 22:42

En dag med mormor, menas med en dag med min mamma. :) Dennis och sebbens mormor:) Idag vid halv tolv fick jag för mig att ta en promenad bort, vilken jag på halva vägen ångrade. Har så jobbigt att gå långa sträckor, det spänner och drar på alla håll ...

Av Sara Vikberg - 6 augusti 2008 23:04

Idag har det varit en bra dag, förutom massa förvärkar på en varm ÄCKLIG buss. Det hade jag klarat mig ifrån.  Idag var jag och sebben och hälsade på Dess,tomas och underbara Thea <3 Alla 3 verkar hur snäll och trevlig som helst. Även fast det va...

Av Sara Vikberg - 2 juli 2008 07:04

  Underbart att få se Seb igen Allt såg jätte bra ut. alldeles perfekt enligt bm. Fick en kommentar av henne: Här inne är det kullebyttevarningar hihi SötUnge Nog kan han! Normalt med fostervatten och inga konstigheter. Fick prata med läkare med oc...

Av Sara Vikberg - 18 juni 2008 21:40

Här sitter man efter två dagar med vattenlägage.. :( Har inte läckt på över 1 dygn. Vilket är positivt. Ska på ultraljud imorgon kl 10:30 med läkare och barnmorsker.. Lite nervös men jag vet att lillen lever, hjärtljuden ligger nu på 144 slag/minuten...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards