Alla inlägg under mars 2008

Av Sara Vikberg - 12 mars 2008 22:26


ÄNTLIGEN fick jag träffa dig, efter en vecka i norge så var du föööööör saknad. Härligt att se dig igen:D Men du åkte lika fort:( Snart kommer du hem igen :D:D:D:D


Jaha då kanske man ska skriva lite om hur veckan har varit.
Kan med ett fint,stort,brett leende säga att jag har haft en underbar vecka med min underbara Tess (Fess - Enligt mig):D Vad har vi hittat på för bus då?!

För det första - INGEN av oss kan prata riktigt, mest bebis språket som sitter i. Och en massa skratt!! xD


Igår var det inte ens sån bra dag för mig, grät nog mest! :'( jag saknar min älskar Dennis, om 12 dagar blir han 1 år. Vi ska åka till minneslunden och tända ljus och ge honom ballonger. Denna dag kommer var den ABSOLUT värsta dagen i mitt liv, bortsett från dagen jag förlorade honom! :'( Min älskar son, mamma älskar dig så fruktansvärt mycket. Ingen kommer kunna ta din speciella plats i mitt hjärta. <3


Av Sara Vikberg - 9 mars 2008 18:51

Så, nu är lägenheten tom i den andra lägenheten ^^ *SKÖNT*

 Nu återstår bara städning, och då kan man tacka mamma för att hon finns! Hon är en riktig städoman! Hon städa i stort sett JÄMT. Fördelen med lägenheten är att den kommer gå bra fort att städa ur när hon är med. Annars städar hon huset varje dag, så en lägenhet är inget för henne. Även att hon var till oss för några dagar sedan och klagade på att vi hade små fönter :O Haha! Och sune ville INTE flytta, han satt första kvällen vid dörren och skulle inte stanna här. Han skrek:( Jag tycte så synd om honom, men nu så har han också börjat känna sig hemma.  Nu ska jag ta och hjälp Älsklingen med kartonger ner till förrådet. Puss och kram på er!! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards