Alla inlägg under april 2008

Av Sara Vikberg - 26 april 2008 00:34

Sitter just nu och är så jävla trött, käkar chips och dricker cola. :) Vart fruktansvärt sugen på chips , hehe ;) 


För övrigt idag har det var kanon dag för mig/oss , först  på sjukhuset och sen åkte jag  och johanna med pappa och storhandlade hem lite grejor=)

Imorgon, om det är någolunda väder blir det grillning hos mamma och pappa.

Ska bli riktigt trevligt. hoppas det är bra väder bara :)


Den här dagen kan inte bli mycket bättre än så här.


Lillkuse, Jag Älskar Dig, sprattelkuse.  

Av Sara Vikberg - 12 april 2008 03:45

Jaha det var denna dag :) Jag fattar inte varför jag sitter uppe?! Jag är svintrött efter dagens stor städning och tvättstuga sedan 4, var klar vid 9.

Fick främande med av mats och svenne.:) Stefan var på firmafest, dem körde gocart och bowlade. Hem kommer han (GANSKA så full) med kotten:) Kotten slocknade i fotöljen:S I en jätte snygg stil :P Hehe! Och stefan måste ha gått vilse, han la sig i datarummet på soffan här. :D

jaja vad kan man mer begära av två fulla karlar?

Nääpp nu är det sängen som ropar, hör hur den skriker efter mig:D

 Jag kan iallafall hitta dit med gott samvete.. 


Sov gott , puss och kram !


Lilla vän, VI längtar SÅ <3 


Ella - Mosters lilla skrotunge, älskar dig gumman!!! 

Av Sara Vikberg - 9 april 2008 13:01

Hallå där! Vaknade ganska tidigt idag.:) Sover som en stock på nätterna! Klev upp och åt frukost. Har suttit vid datan mest. Jag hoppas hon ringer snart från jobbet. Och jag HOPPAS vekligen att jag få jobbet! mer om det när hon ringer.! 


Jaaaaaaa! Nu är det bara 1 dag kvar tills jag får träffa dig lill skit:D JAG är så glad. Hoppas att allt står bra till med dig! Hehe ;) Det finns några som vet vad jag pratar om, men vissa vet inte! Och ni som inte vet ni får vänta ett tag till och följa bloggen:) Också är det kul när det är många läsare:)



Tess?????? ekooooo , nä jag hittar henne inte:S Undrar?! :D

 Puss på dig gumman <3333

Ring nått på dagarna när jag INTE ligger och sover :) 




Av Sara Vikberg - 6 april 2008 22:37

Denna dag har verkligen inte varit speciell, söndagar är det värsta som finns. :( Igår var vi hemma hos mamma och pappa och åt middag och hade myskväll framför tvn med chips , och allt möjligt skit som man lägger på sig. Hehe! Idag har jag inte gjort mkt. Diskat och plockat undan lite. Sedan åkte vi och hälsade på stefan bror och hans flickvän. Stefan,mats och emmelie hade varit uppe i skogen med deras hund och släppt honom lös, vilket var inte så smart gjort. Han stack, och dem följde efter. Dem gick och gick och gick.......osv! Sen gav dem upp och gick tillbaka till bilen och vem var det som stog snällt vid bilen? Jo HUNDEN! Dem tre var alldeles dygsur och frös. Haha lite komiskt.! Men kan inte ha varit kul för dem:/


jaja nog om det, ska skriva att jag är såååååååå lycklig med Stefan:D Han är den bästa vän man kan ha. Han finns för mig när jag behöver det. Jag älskar dig min sambo. Och nu hoppas vi på att detta går bra denna gång:) mer skriver jag inte! Hehe Puss Och Kram 


Av Sara Vikberg - 1 april 2008 10:49

Idag ska man hälsa på hos tandläkaren och laga en tand, KUL! NejNej!!

Vaknade av att solen skiner på mig och blev genast glad och stutsade upp med ett leende på läpparna =) . Åhh varmt och skönt ute. 


Annars rullar alltpå som vanligt, stefan jobbar och mig blir det inget av med:) Uscha, jag är less nu på att sitta. Det verkar inte hända nått annat heller. JO just det, jag ska ringa på jobb idag. VILKET MINNE! :)Haha


Puss och kram på er // 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards