Alla inlägg under februari 2008

Av Sara Vikberg - 28 februari 2008 11:58

Underbar helg och vecka! Tess kom hit (oj jag vet inte när) men skit samma!

Hon har varit här:D Haha fan vad kul vi haft. Precis som förr. det var ett bra tag sedan jag skrattat så mycket och verkligen fått njutit av livet på ett positivt sätt! Tack Tess för det! Hahahaha och snart kommer du igen , du är bara bort i 3 dagar. Det gillar jag!:D 



Stefan olofsson - Hur skulle mitt liv vara utan dig? Det vet ingen! och jag vill nog inte ens veta! Jag har det så bra som man kan ha det nu! Jag älskar dig över allt annat på denna jord. Det gör nästa ont i hela kroppen när jag tänker på hur underbar du är. tack så mycket. <3 Jag vet att det kommer vara du och jag hela livet. Jag är så säker.. Jag älskar dig // Sassa


Dennis - Snart fyller du 1 år , jag tänker på dig jämnt. Mamma och pappa ska gå på minneslunden och ge dig ballonger och blommer. Du är den vackraste lilla kille som finns! mamma älskar dig nu och föralltid. ingen kan ersätta din plats. Jag ÄLSKAR dig // Mamma 

Av Sara Vikberg - 15 februari 2008 12:39

Idag ska man städa, till och med tvätta.


Jag hoppas så mycket på att vi få 3:an på måndag, helt underbart!!

 vill inge annat än att flytta från detta jävla hus, Hela huset är förbannat.

Det var super bra att jag och stefan gick tillbaka till varandra igen och bestämde oss för att flytta från allt detta jävla skit.

Jag håller seriöst få nå fel på min "svärmor", helst vill jag inte ens kalla henne för det! Nu har hon gjort tillräckligt mycket för att stefan och jag kan gå isär. Därför är det hur bra som helst att vi fortfarande kan vara tillsammans och börja på nytt.

Hon till och med tracka på emmelie för att hon är norsk, vilken jävla k*rring. Emmelie har inte gjort henne ett skit, hon känner inte ens emmelie och dömmer henne för att hon är norsk :/ FAN blir så jävla arg när jag tänker på det. Jaja snart så slipper jag detta jävla skit och det ska bli UNDERBART!!


tess - snart kommer du :D ÅHH JAG LÄNGTAR! Love you

Av Sara Vikberg - 1 februari 2008 14:17

Igår så kom tess :D Emmlie,tess och Jag bastade och snacka skit:P

Jaja inte bokstavligt talat snackat skit, utan mest om allt under våran tid på bredsand, haha det var skoj.=) Mycket fina minnen  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards